Pirates of the caribbean 4

Igår var jag och såg Pirates of the caribbean 4 jag har verkligen längtat efter den sen förra filmen kom ut 2007 precis en film i min smak, man vill liksom aldrig att den ska ta slut, eller så kan det bero på att man såg Johnny Depp i 3D =P Den mannen kan verkligen vara klädd i trasiga kläder, med smutsiga dreads, bete sig som ett svin och ändå komma undan med det hahahaha

Jag gillar verkligen äventyrs filmer som Mumien, Sagan om ringen, X-men och den typen av filmer, dom är lite som sagor fast för vuxna... Jag förstår inte riktigt romantiska komedier som tjejer "ska gilla" alla är likadana, pojke och flicka möts, en liten tvist, sen möts dom kyssandes i nått regn eller så och hela biosalongen sitter och lipar... Dom enda tv filmerna i den kategorin jag gillar är Devdas (kolla in trailern här) och The Notebook (kolla in trailern här)

Men bästa filmen någonsin är Gudfadern och i sommar kommer jag få se Castilbouno, liten vacker bergsby där filmen Gudfadern spelades in och även besöka kyrkan där Apollonia gifte sig med sin Michael Corleone!


Kommentarer

Din Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback