Lägenhetsjakt!

Jag är på lägenhetsjakt! Men usch så mycket saker det är man ska tänka på, lånelöften, insatser, avgifter, sen ska man springa på visningar, man måste tänka på om man får plats med alla sina skor osv osv.. Sen börjar mäklarna jaga en för att få bud -Jag blir tooookig! Vore det inte bättre om det fanns ETT pris och sen var det först till kvarn typ? Sen ska man ses och skriva en himmlans massa papper, läsa allt fintstilt där man alltid missar något och det finns tusen olika saker som man "måste" innan allt är klart...pust...

Jag gillar de lägenheter som man måste fixa till, det är kul att se potentialen bakom allt det ruffiga och man får sätta sin personliga stil på hemmet. Jag gillar att få skruva upp hyllor, måla om, köpa nytt och se hur fint det blir allt eftersom...

Jag är i valet och kvalet om en lägenhet, den ligger här i Fridhemsplan, stor balkong, avgiften är under 1000kr så det är otroligt bra, däremot är det lite fix och trix med köket som kommer kosta en del, fast om jag kan köpa den för under 2 miljoner borde det ändå vara bra?


Kommentarer

Din Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback