En lugn helg.

Helgen började med att avsluta jobbet med glass och jordgubbar, om jag fortsätter äta jordgubbar i denna takten kommer jag snart se ut som en jordgubbe =P

När jobbdagen var slut åkte jag in till hotell Diplomat där hela gänget satt och sörplade rose sen tidig eftermiddag med Erika och Maria i spetsen... Det blev en trevlig middag som sedan fortsatte till Hotellet, Angleis och Utecompagniet...

På lördagen njöt jag av solen med Familjen Nyström/Broman och på kvällen blev det middag och bio, såg Fast and furious 5 en film helt i min smak, lite grottfolk, snygga tjejer och snabba bilar =) hahaha nu låter jag nog som en kille!

På söndagen tog jag en långpromenad i solen, sen mötte jag upp en vän som följde med mig när jag ännu en gång kollade på lägenheten jag är sugen på att köpa. Vi får se under veckan hur det går...

Det är omöjligt, sa Tvivlet
Det är farligt, sa Rädslan
Det är onödigt, sa Förnuftet
Prova ändå viskade Hjärtat ?

Kommentarer

Din Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback