Äntligen måndag!

Måndag, ny vecka, nya händelser... Man vet aldrig vad varje dag innebär, vad som händer och hur det kommer påverka oss. Denna måndags stora nyhet är Usama Bin Ladens död... Jag är dock inte helt säker på att det är han som är död, konspirationer (kända konspirationsteorier) värre än en fejk död har det funnits och jag funderar på vad USA vinner på att säga att han är död... Dom visar upp en gammal bild och dessutom har dom dumpat kroppen i havet??? Nåväl det kommer visa sig så småningom...

Valborgshelgen var en historia för sig som började trevligt och slutade trevligt i en svarttaxi från Uppsala sjungandes kareoke tillsammans med taxichaffisen... Allt mellan början och slutet var mindre bra och jag sätter inte min fot i Uppsala någon mer Valborg det vill jag lova i alla fall...

Som sagt nu är det en ny vecka och det ska bli spännande att se vad som händer. Finns lite trevligheter inbokade och jag ska även iväg på några fler lägenhetsvisningar så håll tummarna för mig =)


Kommentarer

Din Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback