Sommartider hej hej!

Oj så skönt jag sover här ute på landet till skillnad mot Stockholm och stan, det är så tyst, bara fågelkvitter eller så är det helt enkelt lantluften som gör mig trött... Hursom, jag vaknade 7.30 i morse så redan vid 9.00 drog jag och pappa iväg till ett köpcentrum här i Karlstad, där blev det en del shopping =)

Tre par linnen, en orange (är det ens fint?) kjol och en bok "Änglavakter" av Kristina Ohlsson. Det är den tredje kriminalromanen hon skriver och jag tänkte läsa den under nån av resorna utomlands...

När jag kom hem fick jag en minst sagt oväntad påminnelse om förra sommaren och jag börjar fundera på om jag inte gjorde fel val... Jag kanske skulle stannat, jag kanske borde återvänt? Nåja... ödet får visa vad som sker...



Kommentarer

Din Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback