Effektiv med sömnbrist =)

Idag har jag varit otroligt effektiv med tanke på gårdagens bravader... Åkte hem till Maria och fredrik efter jobbet för att ta det lungt och äta lite mat det blir liksom aldrig lungt när man säger att man ska ha det -mycket underligt. När det var daxs att avrunda kvällen och bege sig hemåt kom Erika och plockade upp mig så drog vi till Utecompagniet (bara en liten sväng) efter den lilla svängen på 2 timmar gick vi förbi Stureplansgruppens nya klubb The Wall (bara för att kolla lite snabbt) Snabbt och snabbt var det inte men efter 1 timma eller så begav jag mig hemåt och Erika stannade kvar med lite vänner, då ringer Alex som firar sin födelsedag så jag tänkte att jag går förbi Rose och säger grattis (man går inte "förbi" Rose man blir alltid kvar) när Rose stängde hade vi alla så trevligt så vi tog en liten sväng till Solli också... tja min lugna och tidiga hemmakväll innebar att jag kom hem vid 5.30 på morgonen...

Så idag var jag lagomt trött när jag vid 11 går upp för att möta Linda och tjejerna för att vaccinera oss inför resorna, tur att det är soligt och man kan ha solbrillor på =P efter vaccinationen drog vi till smedsuddsbadet och mötte upp Wilson och Tyra, sen blev det picknick, musik, sol och bad fast det var galet kallt!


Jag fick i alla fall äta upp min teori om att solen inte tar i Sverige, när jag kom hem såg det ut som jag hade ett vitt linne på mig så mycket färg hade jag fått =) sen hann jag shoppa, storstäda, ha spadag och göra fransk manikyr på tårna så nu är jag helt slut och tänker avsluta denna lördagen med en bra film!



Kommentarer

Din Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback