Sol ute, sol inne, sol i hjärta sol i sinne =P

Nu känns det att det är vår! Underbart... En vecka tills maj och sen är det bara ca en månad tills jag drar utomlands... längtar som tusan! Nästan hela juni tillbringas utomlands sånär som på en vecka. Bikinisar har jag i massor, klänningar har jag införskaffat, nu har jag beställt lite schyssta saker från nätet som jag alltid har med mig bla detta:


Hawaiian Tropic produkter, jag kan inte leva utan dom! Det är en av de få produkter som faktiskt fungerar på mig och som min hud faktiskt tar åt sig av. Jag använder dom även vintertid men då är det rätt så svårt att få tag på dom. 

Sen beställde jag duschcreme med doften av hallonsylt också från ett av mina favoritmärken Aqualina, perfekt att ha utomlands eftersom doften sitter kvar och man inte vill använda parfym utomlands (parfym ger fläckar på huden i solen)

Nu behöver jag bara köpa lite ballerina skor, var tvungen att kasta flera stycken häromdagen när jag rensade min skogarderob sen är jag redo att åka!

Kommentarer

Din Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback